We like to party

... och så välkommnar vi mig till blogg.se
vilket underbart skönt sätt att koppla av och skriva av sig och mest av allt - ta del av andras fina bloggar ;)
Igår var vi en drös vackra människor ute och partade vilket såklart blev alldeles vanligt för lyckat.

Jag, Sandra och My blev utnämnda till att få vara med och tävla i Miss Scandinavium 2008.
JAG VET!!! Det är sant!
Yippiii, så snart blir det dress on the runaway ;)
Idag... hemmadag med min bästaste vän (valpen min) vilket har varit till och från jobbigt, med allt som rör sig runt det arbetet. Men visst är det mysigt, det ska jag inte ta ifrån.

Ikväll ska jag få en avslappnade massage av min underbara pojkvän och jag längtar verkligen.
Sen måste jag säga att jag älskar folk med ett vackert självförtroeende. We like!
Nu måste jag kila mig iväg - kolla film med H. Kärlek!

                                       

image1
Kiara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0