Shopping

Gog kväll på er allesammans.
Vilken dag säger jag bara. Har varit aktiv nästan hela dagen. Dock inte timmarna i sängen på morgonen som var unikt skönt. Måste få vila upp skönheten i mig någon gång ;) Kan inte alltid vara på språng.

Mamma kom förbi runt halv ett tiden idag och sedan dess har det varit full rulle. Hon hjälpte mig fram och tillbaka till tvättstugan tre gånger vilket verkligen behövdes eftersom det var en del. Tänk om det skulle bli som det blev för mig och H här om dagen när vi skulle tvätta. Vi kom försent till tvättstugans stängningstid vilket ledde till att våra kläder låg kvar under natten. Och ni kan ju fatta hur ledsen jag blev. Jag som skulle ut och parta och mina jävla kläder ligger instägda :( Tänk om någon hade snott dom dagen därpå - men som tur var hade dom inte det.
Jag hade bokstavligen börjat gråta. Men det fick bli en annan outfit som såklart funkade lika bra.

Nog om det, efter tvättstugan vandrade vi ner till centrum för att förgylla mitt bästa ämne: GARDEROBEN!
Kläder, finns det något bättre än det. Okej, prylar till att designa hemmet, men i alla fall.
Sist men inte minst lagade vi den eftertraktade grekiska måltiden Gyros - mmm, smaskigt.
Slutade dagen med att åka hem till Daisy och Roberto för att hälsa på deras dotter och självklart låta Kiara leka med Simba och Bamse :D Kul dom hade.

Nja, tror jag drar mig tillbaka nu. Börjar bli en aningens trött. Men giventvis får ni se mer av mig i morgon.
Välkommen! Kramen!

image7image8image10
Dagen inköp blev en beige kavaj jacka, en grå parkas och en ny väska. Allt från H&M - SHOPPING!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0