31 januari.

Jag må vara Sveriges mest totalmisslyckande bloggare. Men jag bjuder så väl på den.
Ursäkten just nu är att jag har så fruktansvärt mycket att göra innan det är dags för bebis nummer 2 komma till världen.
Just nu har jag fått för mig att tripp trapp stolen ska målas om (vilket är ett måste enligt mig).. Den har börjat få sig en make over, men bara grunden. Ikväll ska jag försöka ta orken i hand och köra det sista.
Sen på onsdag eller torsdag så åker vi och köper ny säng till Noel. Och på det så ska jag försöka lära honom att sova i den. Och inte klättra ut så som jag misstänker att det kommer bli.

Sedan ska det packas bb väska så att det är klar. För säkerhets skull vill säga ;)
Alla bebiskläder ska bara tvättas innan också. Tur är väl det att jag redan valt ut vad som ska med till bb :)

Sedan kommer vi till mitt störta dilemma.
Den här gången vill jag verkligen ha en vit spjälsäng. Samtidigt som det känns så onödigt att köpa en ny för 2000:- när man har en och det är verkligen inte väder för att stå ute och spraya den och jag orkar verkligen inte måla den med alla spjälar.. Så jag får väl sattsa på en begangnad eller nåt!
Vill ha en brio moon lux. Så om någon läser detta och har en sådan så får ni gärna höra av er :) <3

Nu ska jag ta mig i kragen och börja måla vidare på stolen. Har inte orken, men det är ett måste.
Ni läsare hänger kvar trots mitt dåliga update. I just love you <3

Bjuder på denna.
Bristningarna är kvar efter Noel, hoppas det inte blir fler.
Men om så gör det inget. Just a memory of happines <3
Här vecka 33+0 och i morgon är jag i vecka 34+0 :D


Kommentarer
Postat av: ice

gumman skriv så ofta du kan, det e kul att läsa! =D

2011-02-02 @ 18:53:15
URL: http://icechullamonthon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0