2 februari.

Herregud. Redan februari, det vill säga att tiden ara rinner iväg och jag måste erkänna att jag börjar bli lite nervös inför förlossningen. Som jag tidigare sagt. Absolut inte för smärta och så. Utan mest hur jag ska hinna klart med allt jag vill och sedan vill jag bara inte slitas bort från Noel. Men vi har löst allt med barnvakt och så. Så det borde inte vara några som helst problem. Men ändå. Är lite blödig när det kommer till att lämna ifrån mitt lilla mirakel.

Egentligen så längtar jag bara tills lillasyster är ute och vi får komma hem till världens mest underbaraste storebror.

Åh, hur som helst. Sitter här hemma och lyssnar på Melissa Horn och fattar inte varför, för hennes låtar får mig att deppa. Verkligen deppa om allt. Saknar min hund så himla mycket. Vill bara klä mig varmt och gå ut och gå lååång prommis med henne. Hon är bara hemma hos min mamma, men i alla fall.. Saknar henne massvis!!! <3
Deppar också för en massa andra saker.

Försökte muntra upp mig själv genom att åka till ikea idag med älskling och Noel.
En malm byrå till lilltjejens kläder, en rullgardin blev den och en ny säng till Noel och sedan en massa krimskrams ni vet som man alltid får med sig. Men inte blev jag gladare för det. Inte ens av att åka till babyproffsen efter det och handla smågrejer och kikade på en massa annat.
Handlade upp alla jäkla pengar känns det som. KUL att bara ha typ 1200:- kvar på kontot...
Har visserligen lagt över mina pengar från januari på sparkontot, MEN så kommer mitt dilemma..
Noel har låst min internetdosa och mitt leg har gått ut. HAHA! Så jag måste gå och fixa nytt id kort snarast. Typ i morgon redan. Så jag nästa vecka kan komma åt mina pengar. Åh, bara av tanken gjorde känslan i kroppen lättare. Hatar att behöva leva begränsat. USCH!

Min mobil fuckar som vanligt. Det står att jag inte kan sända mitt jävla sms till Michelle.
Men OM du läser detta gumman, så vill jag gärna köpa spjälsängen?
Mejla mig info på fajjan.. Om pris och så.

Och jag får väl komma när jag fått mitt id så jag kan lämna dig pengar också.
Tack tack tack <3

Nej ni. Vad sägs som en mys-stund med älskling innan sängen ropar på mig.
Nu har jag bara kacklat om hur min dag och välmående varit.
Hur har ni haft det?

Mamma saknar dig Kiara <3
Kommer snart och hämtar dig igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0