12 april.

Ja, egentligen så är det väl den 13 april eftersom klockan är efter 12.
Frågan är väl vad jag gör vaken?
Men jag kan ju börja med att säga att det är pga att jag behövt lite egen tid nu på kvällen.
Nattningen av Noel var väl inte helt lyckad idag :( Stackarn.

I julas så fick han en sjungande jultomte. Vi hittade den idag och satte igång den.
Han hatade den, blev jätte rädd och ville nästan börja gråta.
Vi tog bort den rätt snabbt. Men trots det så satt det i när han skulle somna.
Det var tyst ett ganska bra tag innan jag hörde smågråt som brast ut i skräck!!!!

Jag går in och ser min lilla pojke intryckt i hörnet av sin säng och hoppar till av rädsla när jag kommer genom dörren och tårarna blir till lilleskutt tårar.. Jag går fram och tar honom i famnen och frågar vad det är.
Försöker hålla mig lugn, men det var inte en kul syn vill jag tala om.
Han sitter och säger tomten hela tiden och visar på huvudet att det var han med mössan!!
Mitt lilla troll.. Tomten var visst så pass läbbig. USCH!
Äckliga tomte! Du ska slängas!

Jag tog upp honom och la honom i min säng och lade mig bredvid honom.
Han låg och klappade mig på kinden. Men kunde ändå inte riktigt komma till ro.
Men till slut så somnade han! Älsklingen, hoppas tomten håller sig borta från hans drömmar!!!

Nu är klockan massor och kudden saknar mig allt för mycket.
Ska nog gå och hälsa på tror jag!

... men först ett litet blöjbyte på Melina ^^

Hörrni - ni är så usla på att kommentera. Ni är väldigt många, men bjussar inte på kommentarer!
Kom igen. Det är ju det som gör det roligare att blogga!!!

Puss och Kram

Läbbig typ den där tomten!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vinnarna är dragna !

Kolla in om det vart du, om inte är det bara att anmäla sig igen ;)

http://fridisi.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-och-en-ny-omgang.html#comment

Tack för att du deltog ~

2011-05-02 @ 21:48:12
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0