17 augusti.

Först och främst vill jag säga grattis till min lillebror som fyller 19 år idag :D Grattis!

Sen för att återgå till dagen dag! Noels första dag på dagis.
Inskolningen gick alldeles utomordentligt bra. Bättre än förväntat.
Träffade till och med en annan mamma där med sin lilla Michel. Mycket trevlig och lättsam mamma :)
Samma sak händer i morgon och jag ser jätte mycket fram emot det.

I morgon ska H följa med också. Han fick inte ledigt från jobbet idag. Men i morgon så.
Och Petras (Michels mamma) kille skulle också med. Kan bli jätte kul :D

Nu är vi hemma igen och ska städa lite granna och se till att laga lite middag senare.
Åh, vilken toppendag. Var först nervös inför dagis, men inte nu längre.
Känner mig jättenöjd :D
Tog lite bilder - enjoy :)













Min lille pojke :D Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 04:41:51
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Juni

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 07:34:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0